"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - Rafał Kosik

Kupiłam tę książkę ponieważ zrobiło się o serii głośno. Leżała i leżała, aż w końcu ją otworzyłam i... znudziła mi się w połowie I rozdziału. Odłożyłam. Leżała, leżała, leżała... aż nagle pojawił się konkurs na recenzję "Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie". Zgłosiłam się, przeczytałam, napisałam, wyników nadal nie otrzymałam.(linczek: http://krolestwo-ksiazek.blogspot.com/2013/05/konkuroswa-recenzja-felix-net-i-niki.html)
Tak właśnie zaczęłam czytać Felixa, Neta i Nikę z jako takim zainteresowaniem. Już po pierwszym opowiadaniu  "Nadprogramowych Historii", przyjaciele złapali mnie i wciągnęli w ich zwariowany świat pełen mechanizmów, Manfreda i superpaczki.
 Książkę czyta się przyjemnie, ale niektóre rozdziały się strasznie ciągną. Zaczynając czytać, masz wrażenie że nic do siebie nie pasuje, ale później wszystko układa się w jedną, wielką całość. Czytanie tej książki jest trochę jak układanie puzzli - Musisz wysilić mózgownicę  żeby dopasować kawałki, aż w końcu, na końcu przed oczyma masz cały obraz. Autor zachęca nas do myślenia razem z Felixem, Netem i Niką, do podejmowania z nimi decyzji, przewidywania i planowania.
Teraz nie mogę wam powiedzieć nic o fabule bo nie lubię spoilerować, a poza tym, gdybym to zrobiła, uchyliłabym małą cząstkę tajemnicy, którą wy macie rozwiązać.
Książka jest typu sci-fiction połączone z fantastyką i przygodą.
Książka niezwykle ciekawa. Polecam gorąco wszystkim molom książkowym i tym co nienawidzą czytać (ta seria może ich "nawróci"?).
P.S. Czytając książkę, miałam okazje spotkać się z Rafałem Kosikiem i zadać kilka pytań.
P.S.2. Najbardziej spodobał mi się profesor Butler. Sama nie wiem czemu...


Autor: Rafał Kosik
Okładka i Ilustracje: Rafał Kosik
Wydawnictwo: PowerGraph
Oprawa: Twarda
Stron
 375 

P.S.3. Zapraszam Na Facebooka, gdzie powiadamiam o następnych recenzjach i wydarzeniach: https://www.facebook.com/KrolestwoKsiazek


Komentarze

  1. Moja koleażanka kiedyś tę serię uwielbiała ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)