Darmowe książki dla Blogerek! (i Blogerów)

http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/
Cześć! 
Wiem, że może to zabrzmieć jak kiczowata reklama, ale akcja z pewnością taka nie jest.
Dzielę się wiadomością ze wszystkimi Blogerkami (i Blogerami) książkowymi. Jeśli czytacie nie tylko papierowe wersje  książek, ale również i elektroniczne to będzie dokładnie coś dla Was. Nie dość, że za darmo, to na dodatek nie trzeba recenzować, czyli czytanie tylko i wyłącznie dla siebie i dla swojej własnej przyjemności! Wydawnictwo Wymowa zorganizowało akcję wspierającą czytelnictwo w ramach której dzielą się nie tylko zamiłowaniem do książek, ale i samymi książkami. Więcej szczegółów znajduje się na stronie akcji. Ja sama chętnie skorzystam z takiej okazji i was również zachęcam do czytania. Może polecicie to swoim nieczytającym znajomym i dzięki temu przekonają się do książek? 
Wspominałam już, że są darmowe? ;D Wystarczy, że klikniecie w obraz na górze lub link na dole, a przeniesie was on na stronę akcji. Zapraszam serdecznie!

http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/

O, a przy okazji sama chciałabym się zareklamować.
 Może wiecie, może nie, ale od dawna moją największą pasją, tuż przed książkami jest tworzenie i rysowanie. Dlatego w końcu zdecydowałam się na jakąś niewielką namiastkę portfolio i założyłam stronę w serwisie DeviantART. Jeśli więc chcielibyście obserwować moje twórcze poczynania zapraszam do obserwowania -  http://alexijanka.deviantart.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)