Warszawskie Targi Książki 2016


Wróciłam! Co prawda tydzień temu wróciłam, ale jeszcze musiałam trochę się ogarnąć, dlatego ten post publikuję dopiero teraz. Ale grunt, że publikuję.
Notatka o tegorocznych targach miała być na stronie facebookowej Królestwa, ponieważ w tym roku będzie dość krótka, ale tak wyszło, że zmieniłam zdanie.

Rozmowa na Kanapie z Robertem Makłowiczem
Krzysztof Kasdepke
 Na pierwszy ogień – Pan Robert Makłowicz, na drugi – Krzysztof Kasdepke, z którymi chciała się spotkać moja mama oraz bez wątpienia jej ulubiony kataloński autor - Jaume Cabré.
Niżej, mieliśmy przyjemność spotkania się z Jackiem Hugo-Baderem, Andrzejem Ziemiańskim, Krystyną Jandą i Joanną Jabłczyńską. 
Krystyna Janda
Joanna Jabłczyńska
Później, udało mi się spotkać Wojciecha Pokorę. Wiedziałam, że go znam, ale nie mogłam przypomnieć sobie skąd.
Spotkałam się jeszcze z Panią Mają Lidią Kossakowską, której tekst – „Beznogi tancerz” jest moim ulubionym, jeśli chodzi o recytację. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia, więc musicie mi uwierzyć na słowo.
Andrzej Ziemiański
Wojciech Pokora
  Ale za to mam zdjęcie z Demem - Autorem prostych komiksów, które wcześniej pokazał mi mój brat, ale dopiero na targach zainteresowałam się książkową wersją. Dostałam autograf także dla braci. 
Na koniec jeszcze udało mi się jeszcze spotkać Andrzeja Pilipiuka i uchwycić jego nietypowy sposób podpisywania się. Niestety nie miałam już czasu, żeby poczekać na autograf. 
zdjęcie z Jakubem 'Demem' Dębskim
Jacek Hugo-Bader
Na targach udało mi się spędzić tylko dwa, ale jakże owocne dni.
 Udało mi się kupić więcej niż planowałam i spotkać autorów, których chciałam. Nawiązałam także kontakt z paroma wydawnictwami - między innymi Rebis oraz Dreams. Zainteresowałam się w końcu głębiej komiksami, wydałam wszystko co miałam i wróciłam naprawdę szczęśliwa! 
Na koniec zostawiam wam zdjęcia i listę książek jakie kupiłam :D

- "Nowicjuszka" i "Wielki mistrz" Trudi Canavan
- "Chałwa", "Ostatni serwer", "Spacerniak" i "Rycerz Agata" Jakuba "Dema" Dębskiego
-"Pax. Pal przekleństwa" - Asa Larsson, Ingela Korsell
- "Azymut. Niech piękna zdycha" - Lupano Andreae 
- "Pandora Hearts" tom 4 i 5 - Jun Mochizuki
- "Dogs. Stray dogs howling in the dark" - Shirow Miwa  
- "Aposiopesis"  Andrzeja W. Sawickiego

Komentarze

  1. Będziesz miała prawdziwe pole do popisu z czytaniem! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)