Anpraptyk: Przymierze z Chaosem - Patryk Łomża-Zakrzewski

Ściągając tę książkę na Kindla kompletnie nie wiedziałam na co się piszę i o co w tym właściwie chodzi. Biblioteka Miejska w Jaworze, moim rodzinnym mieście, zwróciła się do mnie z propozycją współpracy, więc pomyślałam - dlaczego nie? I ściągnęłam. I przeczytałam. I w sumie mi się podobało.

 Autor tutaj, wprowadza nas w nowy świat opanowany przez Wampirców. Nie, nie wampirów - Wampirców. O ile początek był dla mnie dość niezrozumiały i poplątany, szybko odnalazłam się w nowej rzeczywistości ponieważ czytelnik tutaj zostaje wprowadzony do opowieści razem z głównym bohaterem - Anpraptykiem. Budzi się on, czy raczej zmartwychwstaje z piekielnych czeluści i... nic nie pamięta. Odzyskuje świadomość w otoczeniu nieznanych mu osób i już zaraz musi im zaufać i uciekać przed nieprzyjaciółmi.
Na bohatera czyha tu wiele niebezpieczeństw na każdym rogu. Bowiem w tym świecie dobrze traktowani są tylko Wampirce z rodów o czystej krwi (też wam się to kojarzy z Harrym Potterem?), a tak zwani, kolorowoocy - Pół Wampirce-pół ludzie muszą usługiwać wyżej wymienionym lub zostają wysłani na arenę gdzie zmuszeni są walczyć o życie. I taki właśnie los spotyka naszego bohatera. Przez swoje kolorowe oczy musi się ukrywać, co jednak nie przynosi skutków i koniec końców ląduje tuż przed oczami śmierci. A przynajmniej tak mu się z początku wydaje. I co? Pewnie myślicie, że streściłam wam połowę książki? Nic bardziej mylnego! To dopiero początek, a wydarzenia które mają miejsce na późniejszych stronach są o wiele lepsze!
Co do oceny:  Z tego co wiem jest to debiut autora, więc można przymknąć oko na nie do końca wyrobiony styl i wiele innych rzeczy, bo jak wiemy debiuty mogą być bestsellerami lub okazać się klapą prowadzącą do sławy. Myślę, że jeśli Pan Łomża-Zakrzewski będzie więcej pisał, będzie mu to szło co raz lepiej i jestem prawie pewna, że pewnego dnia zobaczymy wśród światowych Bestsellerów jego właśnie książkę.
Serdecznie wam polecam, tym bardziej, że książka jest dostępna w formie e-booka za darmo! Mi jak najbardziej przypadła do gustu koncepcja z Wampircami i tym nowym światem. Polecam ;)

Autor: Patryk Łomża-Zakrzewski
Liczba stron: 415
Język: Polski
Wydawnictwo: Nasze księgi
Kategoria: Fantastyka

Komentarze