Wróciłam! - Trzecie urodziny bloga

Wiecie, że wczoraj były trzecie urodziny bloga?
Pod dość długiej, trzymiesięcznej przerwie, w końcu wróciłam. Wiem, że pewnie wiele osób ma mi to za złe, że tak porzuciłam bloga bez słowa, dlatego już teraz chciałabym wszystkich czytelników serdecznie za to przeprosić i wytłumaczyć. Przy okazji powiem też, co się na blogu zmieni ;D
Ostatni post pojawił się w połowie listopada i miałam już plany na  następny wpis, ale tak wyszło, że nie wstawiłam. Pochłonęła mnie troszeczkę inna działalność kulturowa i niestety blog odszedł na dalszy plan. Między innymi w grudniu odbyły się nagrania do filmu na potrzeby mojej grupy teatralnej, w styczniu brałam udział jako wolontariusz w WOŚPie i odbyło się parę spektakli, do których przygotowania pochłonęły prawie cały miesiąc, a w ubiegły wtorek miałam zaszczyt uczestniczyć w sesji zdjęciowej "Apokalipsa zombie". ( Jeśli ktoś jest ciekawy zapraszam na funpage fotografa - Kaja Fotos). Przez cały czas równocześnie spełniałam się rysowniczo i udało mi się co nieco stworzyć.
Dobra, myślę, że wytłumaczeń dość. Czas na przedstawienie zmian, jakie mam zamiar wprowadzić!

Przede wszystkim chciałabym w końcu ożywić bloga i trzymać się jakiegoś grafiku. Chcę dodać też coś od siebie, więc postanowiłam, że nie będę publikować tylko recenzji, ale i również i to, co dotyczy w jakimś stopniu książek czy literatury, ale w dużo szerszym niż dotychczas zakresie. Mam nadzieję, że to nieco urozmaici zawartość tego bloga.
Grafik zamieszczę w zakładce na górze, ale jako że będzie się zapewne zmieniał w najbliższym czasie, radzę go śledzić. ;)

I to by było tyle ode mnie na dzisiaj.
Pozdrawiam was wszystkich gorąco i serdecznie ;)
Do zobaczenia w środę!




Komentarze