SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Dawno nie było żadnego Tag'a, prawda? Właściwie to nic tu nie było... dlatego czas to nadrobić! Tutaj nominowała mnie Clara Fray z Prefetto Books (dzięki Clara ;) ), a ja chciałabym nominować Melmol z bloga Melmol, który nieziemsko mi się spodobał. :D

1. Twitter: twoja ulubiona krótka książka.
 - Przy pierwszym punkcie, bez dłuższego zastanawiania się wybrałam "Skrzydlaka". Cudna, jedna z najlepszych historii jakie dane mi było poznać!




2. Facebook: książka, którą każdy czytał i czułeś presję by też ją przeczytać.
 - Tutaj znalezienie czegoś było już trochę trudniejsze, ale w końcu wykopałam "Eragona". Mimo, że naprawdę lubię smoki jakoś mnie nie ciągnęło do tej książki. Koniec końców i tak nie dotarłam do końca. 




3. Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim było to popularne.
 - Pff... nie mam pojęcia. Albo po prostu zapomniałam. Ale jak coś sobie przypomnę to dopiszę ;D

4. My space: książka, która nie pamiętasz, czy ci się spodobała czy nie.
 - Myślę, że była to "Tara Duncan - W pułapce magistra". Niby fajna, ale jak teraz ją wspominam to sama nie wiem co o niej sądzę. Będę musiała ją przeczytać jeszcze raz.



5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
 - Przy tym punkcie nieco się wahałam między "Starterem", a "Skrzydlakiem", ale przypomniała mi się jeszcze jedna okładka - okładka "Lodowego ognia". Od razu się przyznam - nie czytałam, ale mam zamiar. ;)




6. YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć.
 - Szczerze mówiąc nie przepadam za ekranizacjami, ale jeśli już musiałabym wybierać to być może była by to "uczennica maga" albo "Wybrańcy". A jeśli mogłabym wybrać reżysera, to był by to Peter Jackson :)



7. Gooreads: książka, którą polecasz wszystkim.
 - Jednogłośnie - "Noc świetlików". Cudna, ale tylko za pierwszym razem. W każdym razie mnie i moim znajomym bardzo się podobała ;)





Komentarze

  1. Bardzo Ci dziękuję kochana. Na pewno odpowiem ;)
    Tymczasem ja Ciebie nominowałam do Liebster Blog Award: http://melomol.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-6-7.html.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam "Skrzydlaka", mam go na półce pod nazwą "ulubione" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)