Tydzień z Internetem w jaworskiej bibliotece. Ja, gościnnie.


Jakiś czas temu z Miejskiej biblioteki Publicznej w Jaworze dostałam propozycję wzięcia udziału w spotkaniu w ramach Tygodnia z Internetem. Oczywiście z radością ją przyjęłam i po jakimś czasie na stronie gospodarzy ukazało się ogłoszenie iż takie spotkanie odbędzie się.
Zaproszona była jedna z klas piątych ze szkoły podstawowej w Jaworze. Moim zadaniem było opowiedzenie im, jak już pewnie wszyscy się domyślają, o blogowaniu, pisaniu recenzji itd. .
I tutaj muszę przyznać, że naprawdę się denerwowałam przed wystąpieniem, mimo, że już od paru lat często występuję na scenie. Jednak wszystko poszło zgodnie z planem, a trema minęła w trakcie. Publiczność była naprawdę fajna, ale trochę cicha (a może nieśmiała?), jednak po pytaniu "Kto lubi czytać?" zgłosiło się niespodziewanie dużo osób, co bardzo mnie ucieszyło.

Opowiadałam głównie o tym jak pisać recenzje, jaki powinien być blogi i trochę o sobie i moich początkach. Pokazałam przy okazji parę recenzji z mojego bloga i strony innych recenzentów.
Mam nadzieję że słuchaczom się podobało i że udało mi się kogoś zachęcić do czytania albo blogowania.
Później zadaniem publiki było zaprojektować własnego bloga o dowolnej tematyce i napisać recenzję książki, gry lub filmu. Oczywiście dziewczyny puściły wodze kolorowej fantazji i ukwieciły swoje prace, a chłopcy skierowali się w bardziej techniczne strony.

A dla was, czytelników mam parę informacji, mam nadzieję, że się ucieszycie :)
Po pierwsze, niedługo będzie gotowa nowa strona Królestwa Książek. Pojawi się też nowe logo. Jak tylko wszystko będzie gotowe, ogłoszę to tutaj i na facebooku.
Po drugie, chciałabym was przeprosić za nieobecność. Była ona związana po trochę ze świętami, spotkaniem w bibliotece i pewną książką po której bardzo długo nie mogłam się pozbierać. Ale o niej usłyszycie później, obiecuję.
To by było wszystko. Poniżej wstawiam zdjęcia ze spotkania i do zobaczenia!







Komentarze

  1. Supper, fajna inicjatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam <3 Świetnie opowiadałaś :) Ja jestem ta w kucyku ( drugi rząd) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)