"Miłość ci wszystko wyPaczy" - Katarzyna Majgier

Książka zakupiona na Warszawskich Targach Książki i natychmiast przeczytana. Bo w niecałe dwa dni. I muszę powiedzieć że się nie zawiodłam, a wręcz przeciwne - ta część jeszcze bardziej mi się spodobała od poprzednich. Była po prostu bardziej dorosła. Pewnie dlatego, że Ania jest już w gimnazjum.
Nasza opowieść (jeśli można to tak nazwać...) zaczyna się od... . I tamtym wpisie Ania informuje nas o... zakochaniu. I to nie byle jakim, bo zakochaniu Ani! A przecież w poprzedniej części Szuchówna była taką zaciekłą przeciwniczką miłości, I co? No, ale dłużej nie będę roztrząsać się nad bohaterką, bo przecież ważniejszy jest jej obiekt westchnień czyli niejaki Janek ..., który to oczarował naszą bohaterkę już od pierwszego dnia II semestru.
Ale, jak to często bywa, od miłości często się ślepnie i nachodzi nas stan "kochanie jak ty ślicznie plujesz!"   kiedy to mózg eliminuje wszystkie wady i dorabia zalety. Dlatego właśnie nasza Ania nie widzi (co jest bardzo irytujące) że jej wybraniec jest pustym ignorantem i bufonem. Na szczęście Anka ma przyjaciółki, które próbują odkochać Anię, co niestety im się nie udaje.
Aha, jest jeszcze Maks - prawdopodobnie po uszy zakochany w Ani... ale więcej wam nie napiszę. Sami przeczytajcie, ucieszcie się, napnijcie mięśnie i zareagujcie. Macie także trzeci wątek w którym Nika - zakochuje się w Jarku i w jego mięśniach rąk, ale ma już dziewczynę - idealną i znienawidzoną przez Nike, Anielę.
Książkę gorąco polecam, jeśli przeczytaliście poprzednie części. Tutaj, mimo denerwującej głupoty bohaterki, możemy dowiedzieć się nieco o pierwszej miłości (czy też zauroczeniu) i uczuciach z nią związanych. Można się dowiedzieć także jak się ZAkochać i ODkochać, co czasem baaardzo się przydaje. No i oczywiście nie brakuje tu zabawnych fragmentów, reklamówek i cieknącego z głowy jajka.
ocena: 10/9,5


 Autor: Katarzyna Majgier
Projekt Okładki i ilustracje:Monika Kanios
Wydawnictwo: Akapit Press
Oprawa: Miękka
  ... stron

P.S.w miejscu ... wpiszę odpowiednie daty i liczby... jak tylko odzyskam książkę.
P.P.S. Od teraz każdy tekst "zkursywowany" (rozum "przekrzywiony") będzie oznaczał cytat z książki.

Komentarze

  1. Jak widzę, Ci sie ksiażka podobała.. Mnie by raczej nie powaliła ;) Za stara na to jestem, licealistka, wszystko, o czym ksiażka mówi, znam z autopsji. No i nie przekonuje mnie głupota głównej bohaterki, to wkurza mnie zawsze!
    Ale czasami, szczególnie w wakacje, jak mi sie nie chce myśleć, to czytam takie książki ;) Choćby po to, żeby sie powkurzać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham książki o miłości, ale takiego stanu jak Ania jeszcze nie miałam i nie chce. Odwiedź kiedyś mój totalnie-nudny-czasami-praktyczny-lecz -nie-za-często blog. Wpisz w wyszukiwarkę awataria boom blox.
    Sarcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie czegoś dla mojej siostrzenicy na prezent, która po wakacjach też idzie do gimnazjum i po przeczytaniu Twojej recenzji czuję, że jej się też ta książka spodoba. Tylko teraz nie wiem, czy kupić jej najpierw wcześniejszą część z tej serii czy może od razu "Miłość ci wszystko wyPaczy" . Napisz mi czy kolejność ma znaczenie, czy wszystko jedno od której części zacznie czytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam po kolei:
      1. Trzynastka na karku
      2. Marzycielki
      3. Po co mi chłopak
      4. Miłość ci wszystko wyPaczy
      5. Gdybym była czekoladą
      Ale myślę, że można zacząć od każdej części i nie będzie źle :)

      Usuń
  4. Całkiem przyjemna, z pewnością nada się na prezent dla młodej dziewczyny :)
    lubiepodrozowac

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam czytać od ,,Po co mi chłopak?" i jak skończyłam na tej części,,Miłość ci wszystko wypaczy" szukam i czy ,,Gdybym była czekoladą " to jest kolejna część?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)