Podsumowanie pierwszego roku życia bloga.


Witam na podsumowaniu pierwszego roku istnienia "Królestwa Książek". 14 lutego poprzedniego roku opublikowałam pierwszą recenzję. (nawet nie miałam pojęcia że to były "walentynki")

A oto co się działo przez ten rok w moim książkowym królestwie:

- przystąpiłam do projektu "Blogujemy o książkach"
- wzięłam udział konkursie "e-Buki 2013" i przeszłam do finałowej 10 :)
- dostałam wyróżnienie "Blogujemy o książkach" za recenzje serii nowohuckiej Katarzyny Majgier;
- nawiązałam współpracę z dwoma wydawnictwami:  "Dwie Siostry", "Zysk i s-ka" oraz z portalem "Duże Ka"
- opublikowałam 76 postów
- zrecenzowałam  44 książki
- zrelacjonowałam Targi Książek w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu
- a dzięki Wam - moim czytelnikom, blog przekroczył magiczne 10 tyś. odsłon, za co właśnie serdecznie DZIĘKUJĘ :)




Wystarczy tych statystyk. Ponieważ właśnie zaczynają się ferie, będę miała wreszcie mnóstwo czasu na czytanie i blogowanie i nadrobię trochę w recenzjach, bo kolejka książek pchających się do przedstawienia jest spora.



Komentarze

  1. No nie, a ja właśnie kończę ferie!
    Nieźle ci idzie, nie ma co! Fajne zdjęcia, prawdziwa królowa książek ;)
    Cały roczek... Nie próżnowałaś. Mi jeszcze trochę,trochę brakuje.
    hej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Cały rok. Ja nie wytrwałam xD. Wejdź kiedy będziesz miała czas na awatariaboom.blox.pl. Może trochę mnie ocenisz.
    Sarcia
    PS Od teraz Fluffy Fish

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATKIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD

    XD

    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)