"Marzycielki" - Katarzyna Majgier

Oto i "Marzycielki". Trzecia książka "nowohuckiej" serii. Piszę książka, ponieważ jest w serii, ale jest taką dodatkową książką. Neutralną, którą można czytać niezależnie od tego, którą część zakończyliśmy. Ja co prawda myślałam że jest ona 3 częścią i dopiero kiedy ją skończyłam sprawdziłam na blogu Autorki kolejność.
A dlaczego? A dlatego, że tutaj narratorem nie jest Ania, a Monika. Monika to siostra Liliany - dziewczyny która przeprowadziła się z mamą i siostrą do mieszkania Niki, która z kolei wyprowadziła się do innego miasta, do dużego domu. Ale nie będę wam tego tłumaczyć bo tylko namieszam ;)
Książka, opowiada o tym jak Monika i Liliana dowiadują się o rozwodzie rodziców, oraz o do tej pory tajemniczym dzieciństwie ich mamy. A wszystko przez pewną przyjaciółkę rodzicielki - Alicję. I jak na nieszczęście dla bohaterki, wraz z siostrą i mamą muszą się przeprowadzić do Nowej Huty, a Monice ani trochę nie podoba się ten pomysł i zaczyna kombinować, jak przekonać mamę do tego, by  zostać w Jasnym - rodzinnym miasteczku.
A dalej wam nie zdradzę - przeczytajcie, bo czyta się naprawdę szybko i lekko, choć czasami nie mogłam się połapać co i jak, ale później się i tak wyjaśniało. I znowu mnie Pani Majgier zachwyciła. Tak więc jej seria nowohucka ląduje na mojej liście ulubionych serii mimo, że nie przeczytałam jeszcze całej!
Gorąco polecam młodzieży płci pięknej. Moja ocena: 9/10 bo potwornie cienka.
To do następnej notatki. Pa!

 Autor: Katarzyna Majgier
Projekt Okładki i ilustracje:Monika Kanios
Wydawnictwo: Akapit Press
Oprawa: Miękka
  224 stron 

Komentarze

  1. Fajnie, przyznaję się, że chciałam przeczytać tą książkę opis zachęcił mnie jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)