Niespodzianka z tajemniczej paczki

Jako że aktualnie mam na głowie książek od groma postanowiłam sobie tu i teraz wszystko doprowadzić do jako-takiego porządku. Ale najpierw muszę podzielić się swoją radością, otóż dostałam dzisiaj pierwszą prawdziwą książkę recenzencką od wydawnictwa "Dwie Siostry". Huuuuurrrra! 

Oto ona: 

Oznacza to, że muszę (a raczej chcę) zmienić  kolejność książek, które przygotowałam sobie do czytania. Zresztą i tak nigdy nie udaje mnie się zachować ustalonej wcześniej kolejności. 

A wszystko zaczęło się od... bloga "Książki na czacie" prowadzonego przez Aleksego. Zauważyłam że nawiązał kontakt z wydawnictwami i recenzuje ich książki. Potem przez dłuuuugi czas namawiałam mamę, żeby pozwoliła mi wysłać e-maila do jakiegoś wydawnictwa, ale mama uparcie twierdziła że nie. Oczywiście argumentowała swoją odmowę i nawet się trochę z nią zgadzałam. Ale ponieważ bardzo chciałam spróbować współpracy z jakimś wydawnictwem, nie ustępowałam i w końcowym efekcie napisałam i dostałam pozytywną odpowiedź od wydawnictwa "Dwie Siostry".
Gdy dzisiaj wróciłam ze szkoły i zastałam w pokoju niewielką przesyłkę zaadresowaną do mnie, rzuciłam plecak i rozerwałam papier, ciekawa kto też może mi przysłać paczkę? Oczywiście najprościej byłoby sprawdzić na kopercie nadawcę, ale ciekawość, co tam jest w środku była silniejsza.
I oto jest. Pierwsza książka recenzencka!

Życzcie mi powodzenia! 

A oto lista książek, które w najbliższym czasie zostaną zrecenzowane. Dwie pierwsze już są przeczytane, a trzecia w trakcie.

-"Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności" - Rafał Kosik
-"Dni Krwi i Światła Gwiazd" - Laini Taylor
-"Dzikus" - David Almond
No i oczywiście 'Tonja z Glimmerdalen", która wchodzi bez kolejki.
 
Na razie tyle. Oczywiście niekoniecznie będę dodawać je w tej kolejności, za to na bieżąco będę uzupełniać listę książek czekających na recenzję i/lub na przeczytanie pod kolejnymi notatkami. 
To do zobaczenia!

Komentarze

  1. Ładnie, gratuluję współpracy :) Oby książka okazała się godna tego całego wysiłku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś mi kiedyś na fb, że ''Dzikusa'' już dawno przeczytałaś, a oznajmiasz tutaj, że dopiero się za niego zabierasz :)

    A tak ogólnie to niecierpliwieniem oczekuję wszystkich recenzji, a tak najbardziej to ''Dni krwi...'', które będę miała już w ten wtorek! :D

    Do soboty :*
    Oliwia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle mnie zrozumiałaś. "Dzikus" i reszta książek to nie do przeczytania tylko do zrecenzowania, bo już są przeczytane XD

      do soboty <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)