eBuki rozdane!

Nagrody w konkursie e-Buka 2013 rozdane, a ja już wiem od kogo mam się uczyć :)   Zresztą i Tramwaj Nr 4 i Półeczka z książkami to blogi, które od jakiegoś czasu obserwuję i bardzo mi się podobają a moja mama już po ogłoszeniu listy finalistów powiedziała, że to przyszli laureaci. Jak widać nie pomyliła się :)      
WIELKIE  GRATULACJE dla ZWYCIĘZCÓW!

Oto lista nagrodzonych blogów:

Najlepszy blog dla dorosłych:
- Tramwaj Nr 4

Najlepszy blog dla dzieci i/lub młodzieży:
- Półeczka z książkami

Nagrody REDnacza:
- Krytycznym okiem
- Dabudubida

Mała eBuka - nagroda Czytelników:
- Misja K.S.I.Ą.Ż.K.A.

Mała eBuka - statystyczna
- Książki mojej siostry

La DIPLĄ:
- Czechożydek
- Kopiec Kreta
- Poza psem
- Varia czyta
- More Julie
- Niedopisanie
- Z kamerą wśród książek
- aleKulturka
- Garaż ilustracji książkowych
- Magnolie
- Kombajn zakurzonej
- God save the Book
- Skulturowienie


Nie ma "Królestwa Książek"? Raczej zdziwiłabym się gdyby było! Jeszcze duuużo pracy przede mną.Dla mnie trafienie na listę finalistów jest naprawdę wielkim sukcesem  z czego cały czas się ogromnie cieszę :)) A teraz idę pogratulować zwycięzcom :)

P.S. Czy ktoś mógłby powiedzieć coś więcej o La Dypli? Widziałam wzory dyplomów ale nic mi to nie mówi

Komentarze