Czechy, Czechy Czechy... Fotorelacja.

Witam! Dziś jak wam (nie)obiecałam, wstawiam relację z Czech!
Właściwie to FOTOrelację, bo w stanie obecnym nie potrafię czegoś wymyślić. (Chyba będę chora... albo już jestem.)
Oto i zdjęcia:

Oto moje współlokatorki - od lewej: Marysia, Jula i Kaśka. W wieku od 8 do 11 lat. Na mnie padło opiekowanie się nimi. No cóż, ktoś musi się poświęcić. :D


Ja laaaaaaatam! A z tą skałą była 5-metrowa przepaść.
Jeden z najpiękniejszych widoków jakie widziałam. Uwielbiam góry i skały.
 
Na tym zdjęciu wyszłam wyjątkowo ładnie więc je wstawiam :) Tak, to moja subiektywna ocena.

A ta ścieżka była po prostu... magiczna! Szkoda, że nie możecie jej naprawdę zobaczyć.
A na koniec zagadka! Takie małe ćwiczenie wyobraźni ;). Co widzicie w tych skałach? Napiszcie w komentarzach.

No i to by było tyle. Zdjęcia z zajęć, które miały rozwijać naszą wyobraźnię i  pobudzać fantazję twórczą wstawię od razu gdy tylko Pani Renia (moja nauczycielka plastyki) prześle mi zdjęcia ze swojego aparatu.
No to teraz idę się wygrzać, bo chyba łapie mnie jakieś choróbsko. Trybiki mózgowe mi zwalniają o.O
Do zobaczenia!


P.S. Na blogu "Literacki zmysł" pojawiło się nowe opowiadanie!
              

Komentarze