"Przepraszam, czy jesteś czarownicą?" Emily Horn, Paweł Pawlak

Wakacje rozleniwiają i dużo lepiej mi się czyta książki niż o nich pisze, więc dzisiaj będzie o jednej z moich ulubionych książek z czasów gdy chodziłam jeszcze do przedszkola. Zresztą nawet teraz lubię sobie wrócić do niej, a zwłaszcza do świetnych ilustracji wykonanych przez Pawła Pawlaka.
Głównym bohaterem książki  "Przepraszam, czy jesteś czarownicą?" jest czarny kot o imieniu Herbert. Jest to bardzo mądry kot, a jego ulubionym zajęciem jest przesiadywanie w bibliotece i czytanie książek. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że Herbert był bardzo samotnym kotem.  Pewnego dnia czytając encyklopedię, dowiaduje się, że czarownice bardzo lubią koty. Ale jak tu znaleźć prawdziwą czarownicę? Kierując się wskazówkami z encyklopedii, Herbert wyrusza na poszukiwanie z nadzieją, że wreszcie będzie miał prawdziwego przyjaciela. No i tu zaczyna się cała historia - jak rozpoznać czarownicę, skoro nigdy żadnej nie widział?
Książka jest zabawna i umie poprawić humor, a kota Herberta nie da się nie polubić. Serdecznie polecam ją dzieciom... jak i dorosłym :)
A cały wpis dedykuję małemu Grzesiowi (mojemu siostrzeńcowi), któremu mam nadzieję spodoba się ta książka.



Autor: Emily Horn
Ilustracje: Paweł Pawlak
Wydawnictwo: Muchomor
Oprawa: Twarda
Stron 26



Komentarze

  1. Książka naprawdę bardzo fajna, ale niestety trudna w tej chwili do zdobycia. Zostają tylko biblioteki (w mojej publicznej niestety nie ma, właśnie sprawdziłam)a na allegro ceny z kosmosu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Cieszę że trafiłeś do mojego "Królestwa Książek" i wielką radość mi sprawisz gdy zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej ~ Aleksandra :)