"Po co? i Kiedy?" - czyli o tym jak zostałam Królową "Królestwa Książek".


Przyznać muszę skromnie, 
iż zaczęło się od książek.
Otóż dnia pewnego - 
nawet nie pamiętam, którego
przeczytałam książkę, 
która była niezwykle, wspaniale napisana.
Toteż zapragnęłam o niej porozmawiać. 
Nikt niestety się nie zjawił, 
nie przemówił i książki nie wysławił.
Tak więc okulary na nos włożyłam, 
komputer odpaliłam
i do recenzowania pozytywnie się nastawiłam.
Moim natchnieniem jak i zachętą 
od zawsze moja mama jest i będzie,
która z książką chodzi prawie zawsze i wszędzie.



I mniej, więcej  tak to się zaczęło. Właśnie kilka miesięcy temu moja mama, niezwykle kochająca książki szukała blogów o książkach. Było ich wiele, ale wszystkie prowadzili dorośli, tak więc sama nie mająca czasu pisać zachęciła  do recenzowania swą córkę - Mnie. Ja z chęcią założyłam bloga i... zostałam mianowana na królową mojego "Królestwa Książek".
A po co? Oto kilka powodów - Nie umiem recenzować ( :) w końcu "trening czyni mistrza" Może się nauczę...), lubię pisać, nie mam z kim rozmawiać o książkach (nie licząc mamy), kocham książki.
Blog ma dopiero niecałe 3 miesiące i będę się starać żeby się rozwijał i nabywał nowych czytelników.

Aleksa - Olka

Komentarze